Purito – tai šiuolaikiškas Korėjos odos priežiūros prekės ženklas, įkvėptas turtingos korėjietiškos kultūros ir natūralių ingredientų. Pavadinimas „Purito“ kilęs iš korėjietiško žodžio „정화“ (jung-hwa), reiškiančio „gryninimą“, o „PURI“ simbolizuoja prekės ženklo įsipareigojimą naudoti aukščiausios kokybės, natūralius ingredientus iš įvairių Korėjos regionų.
Prekės ženklas siūlo odos priežiūros priemones, kuriose derinamos tradicinės korėjietiškos žinios su kliniškai patvirtintais aktyviais ingredientais, užtikrinančiais saugius ir veiksmingus rezultatus. Kiekvienas produktas sukurtas taip, kad ne tik puoselėtų odą, bet ir suteiktų malonią, sensorinę patirtį, pabrėžiančią odos priežiūrą kaip kasdienį malonumą.
Purito vertina paprastumą – formulėse naudojami tik būtini ingredientai, siekiant užtikrinti efektyvumą ir prieinamumą. Taip pat didelis dėmesys skiriamas ekologiškoms ir etiškoms praktikoms, užtikrinant, kad gaminiai atspindėtų tvarų požiūrį į aplinką.
Purito bendruomenės centriškumas reiškia aktyvų vartotojų įtraukimą, išklausymą ir bendradarbiavimą, kuriant odos priežiūrą, kuri yra ne tik veiksminga, bet ir prasminga. Įkvėptas gamtos ir urbanistinės harmonijos, Purito – tai daugiau nei kosmetika, tai ryšys su Korėjos kultūra ir šiuolaikiniu grožio suvokimu.