Nuo pat pirmosios veiklos pradžios 2000 m. "MISSHA" išliko šalia klientų.
Įsiklausydami į savo klientų istorijas ir odos problemas, mes kuriame sprendimus, orientuotus į funkcionalumą ir veiksmingumą, kad suteiktume kiekvienam galimybę patirti grožį, kurį sukūrė mūsų klientai.
Nuo mūsų kultinio "Time Revolution", kurį pasirinko daugiau nei 10 milijonų klientų, iki 100 milijonų visame pasaulyje parduotų BB kremo vienetų -
MISSHA tapo pasauliniu grožio prekės ženklu, peržengiančiu K-beauty ribas, kuriuo pasitiki ir kurį renkasi daugiau nei 10 milijonų klientų visame pasaulyje.
*Pagal bendrą klientų skaičių nuo 2020 m. gegužės mėn. *130 mln. parduotų "MISSHA BB" kremo vienetų (pagal bendrą vietinių ir užsienio siuntų skaičių nuo 2020 m. birželio mėn.)