KLAUSIMAI

Dažniausiai užduodami klausimai

Užsakymai ir pirkimai

Priklausomai nuo pristatymo būdo, kurį pasirinkote užsakymo metu, po užsakymo išsiuntimo, el. paštu gausite sekimo nuorodą.

Sekite gautą nuorodą ir patikrinkite savo užsakymo būseną. Taip pat galime siųsti jums pranešimus apie bet kokius svarbius atnaujinimus, susijusius su jūsų užsakymu, – tik įsitikinkite, kad pasirinkote pranešimų siuntimą.

Persigalvojote arba kasoje nurodėte neteisingą adresą? Nesijaudinkite, mums visiems taip yra nutikę. Kol užsakymas dar nėra apdorotas ar išsiųstas, galite jį keisti.

Jei užsakymą pateikėte prisijungę prie savo paskyros, prisijunkite prie jos ir meniu po savo vartotojo vardu pasirinkite savo paskyra. Savo paskyros puslapyje kairėje pusėje pasirinkite Užsakymai ir užsakymų istorijoje raskite užsakymą, kurį norite atnaujinti.

Užsakymo atšaukimas yra paskutinis dalykas, kurį norime padaryti, tačiau kai kuriose situacijose atšaukimas yra geriausia išeitis, leidžianti sutaupyti jūsų laiko ir pinigų. Jei užsakymas atšaukiamas, už jį nereikės mokėti. Raskite daugiau informacijos apie autorizacijos sulaikymus.

Dažniausios priežastys, dėl kurių užsakymas gali būti atšauktas, yra šios:

Jei kuri nors užsakymo dalis bus atšaukta arba jei reikės daugiau informacijos užsakymui apdoroti, atsiųsime jums el. laišką.

Paskyra

Spauskite mygtuką „Nepavyksta prisijungti„, kurį rasite prisijungimo formos apačioje arba tiesiog šioje instrukcijoje.



Tuomet pateksite į papildomą prisijungimo formą, kurioje pakartotinai reiktų suvesti tuos pačius prisijungimo duomenis. Jei išlieka problema, prašome parašyti mums į [email protected], pridedant ekrano nuotrauką arba video, kurioje matytūsi Jūsų atliktų veiksmų istorija.

Jei negaunate prisijungimo atkūrimo informacijos, gali būti, jog apsipirkote neprisiregistravus ir parduotuvės sistemoje nėra Jūsų paskyros. Tokiu atveju prašome susikurti naują paskyrą.

Jei registracijos metu gausite pranešimą, jog paskyra jau egzistuoja, tuomet prašome pasitikrinti savo el. pašto SPAM dėžutę. Kartais taip nutinka, jog sisteminiai laiškai nukeliauja ten.

Jei išlieka problema, prašome parašyti mums į [email protected], pridedant ekrano nuotrauką arba video, kuriame matytūsi Jūsų atliktų veiksmų istorija.

Jei pamiršote paskyros slaptažodį galite spausti nuorodą Slaptažodžio priminimas ir gausite el. laišką su instrukcija slaptažodžio atkūrimui.

Slaptažodį galite pasikeisti savo paskyros nustatymuose.

Grąžinimai ir kompensacijos

Jūsų mokėjimas grąžinamas per 2 savaites nuo Jūsų siuntos gavimo dienos.

Užsakymą galite grąžinti savo sąskaita, siųsdami mums pasirinktu pristatymo būdu.

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.

Pirkėjas gali pasinaudoti šia teise tik jeigu prekė nebuvo naudojama, sugadinta, arba jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, t.y. prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti atgal prekę ir grąžinti pinigus, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes.

Pristatymas ir sekimas

Nemokamas pristatymas taikomas užsakymams Lietuvoje, kurių vertė viršija 50 €.

Šiuo metu negalime pakeisti pristatymo adreso, kai užsakymas jau apdorotas. Jei jūsų užsakymas dar neapdorotas, galite pateikti prašymą el. paštu.

Jei užsakymas nebuvo pristatytas iki numatomos pristatymo datos, galite patikrinti svetainėje ir sužinoti dabartinę užsakymo būseną čia.

Prašome atkreipti dėmesį: Numatant pristatymo laiką užsakymams už Lietuvos ribų neatsižvelgiama į galimą vėlavimą, jei siuntinys bus sulaikytas muitinėje. Prašytume jūsų numatyti 21 dieną nuo užsakymo iki prekės (-ių) gavimo, prieš pradedant tolesnį tyrimą.

Jei užsakėte per vieną iš mūsų išpardavimų, jis būna gana įtemptas, todėl jūsų pristatymas gali užtrukti šiek tiek ilgiau.

Lojalumo programa

Lojalumo taškai gali būti konvertuoti į nuolaidos kodą, kai surenkate daugiau nei 100 taškų. Nuolaidos kodas suformuojamas automatiškai, kai inicijuojate taškų konvertavimą ir galioja 90 dienų. Nuolaidos kodą visada galite rasti savo Profilyje „Taškai & Premijos” skiltyje.

Lojalumo taškai gali būti konvertuoti į nuolaidos kodą, kai surenkate daugiau nei 100 taškų. Nuolaidos kodas suformuojamas automatiškai, kai inicijuojate taškų konvertavimą ir galioja 90 dienų. Nuolaidos kodą galite panaudoti užsakymams, kurių vertė didesnė nei 50 € ir, kai krepšelyje yra prekės, kurioms netaikomos akcijos. Lojalumo sistemos nuolaidos kodas negali būti taikomas kartu su kitais nuolaidos kodais.

Pradžia Parduotuvė Krepšelis 0 Pamėgti Paskyra
Pirkinių krepšelis(0)

Krepšelyje nėra produktų. Krepšelyje nėra produktų.

Pagrindinis meniu
Sveiki, Prisijunkite